Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Σάτυρα, όχι του Λαζόπουλου, δικιά μου!

O Suspect, που έχει το suspectblog μας έχει δώσει αρκετό υλικό, το οποίο (και αυτό έχει μεγάλη σημασία) το έχει γράψει ο ίδιος. Μπαίνοντας λοιπόν σήμερα στο blog του, έπεσα πάνω σε αυτή τη συνέντευξη. Δεν έχω καμία μα καμία πρόθεση να σατυρίσω τον συγκεκριμένο υποψήφιο. Λάβετε τα σχόλιά μου ως μία σάτυρα για την πολιτική σκηνή γενικότερα.

Ξεκινάμε λοιπόν με το άρθρο, με αποσπασματικές ερωτήσεις γιατί δεν είχα να κάνω σχόλιο σε όλες τις απαντήσεις!:

 

Όταν ο Βασίλης Τσολιάς μου ανακοίνωσε την  υποψηφιότητα του ως
περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικού Τομέα Αττικής με τον Κικίλια στην
αρχη απόρησα και μετά χάρηκα.
Απόρησα γιατί θυμήθηκα την ενδεκάτη εντολή που λέει ου μπλέξεις αλλά
χάρηκα γιατί δύσκολα βρίσκεις ανθρώπους που εχουν μια σίγουρη ζωη ως
δημόσιοι υπάλληλοι να μπαίνουν στη μάχη της καθημερινότητας, των
προβλημάτων, του πολιτικού μπλεξίματος, των ιερών και των ανίερων
συμμαχιών.




Γνωρίζω ότι ο
Βασίλης Τσολιάς δεν εχει ούτε 10 δις δολλάρια στην άκρη
και δεν ξέρει πώς να τα φάει, ούτε μπαμπά υπουργό, ούτε μπατζανάκη
πρωθυπουργό και στην προσπάθεια του, τον πιο αποφασιστικό ρόλο παίζουν
τα πόδια του, τα χέρια του και ότι κουβαλάει στο κεφάλι του.

Αποφάσισα λοιπόν να κάνουμε μια ανθρώπινη συνέντευξη σε ανθρώπινο στιλ
και όχι το πλαστικό και τυποποιημένο των μαζικών μέσων επιρροής ώστε
να διαπιστώσουμε τι εχει να μας πει. Αν βγει, θα χω να λεω για την
πρώτη παγκόσμια αποκλειστικότητα. Αν δεν βγει, δεν πειράζει, και  πάλι
φίλοι είμαστε και πάλι μπύρες θα πίνουμε... 

 

 

ΞΕΚΙΝΑΜΕ


Εστω Βασίλη ότι το σύστημα ήταν ετσι που ο ψηφοφόρος είχε μόλις ένα
σταυρό στη διάθεση του. Γιατί να προτιμήσει εσένα έναντι  κάποιου
άλλου από τους υποψήφιους του δικού σου ψηφοδελτίου; Σε τι πιστεύεις
ότι υπερτερείς έναντι των υπολοίπων; 

 

Δεν θεωρώ ότι υπερτερώ έναντι των υπολοίπων υποψηφίων με τον ίδιο συνδυασμό, προσπαθώ όμως να εκφράσω τον απλό ψηφοφόρο μέσα από την επαφή μου από πολύ μικρή ηλικία με τα προβλήματα της κοινωνίας, της εργασίας και του τόπου όπου ζούμε. Δεν θεωρώ ότι είμαι κάτι παραπάνω από τους ψηφοφόρους μου και θα ήθελα να με αντιμετωπίζουν ως έναν από αυτούς που ανέλαβε το δύσκολο έργο της εκπροσώπησης τους.Badstuber(στο δημοτικό, τα ίδια θα έγραφα. Γράφω και μαθάινω, ή γράφουν οι άλλοι για εμένα και εγώ δεν μαθαίνω τίποτα έχουν γίνει οι συνεντεύξεις σας, πάρτε το χαμπάρι.)

Εστω ότι εκλεγείς αύριο. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις;

 

Κάποτε είχε γραφτεί: ψηφίστε εκείνον που σας υπόσχεται λιγότερα. Μετά τις εκλογές θα είστε λιγότερο απογοητευμένοι. Έχω αποφασίσει να το τηρήσω, λοιπόν, αυτό! Badstuber(κοινώς, αν βγεί, δεν ξέρει τι θα κάνει. Όπως και όλοι τους, δεν λέω..)



Τι εχεις για γούρι; 
Μα φυσικά… τα τσαρούχια μου! Γι΄ αυτό ζητώ από τις φίλες και τους φίλους μου που θα επιλέξουν να με ψηφίσουν να με κάνουν να βγω… με τα τσαρούχια!Badstuber (μου άρεσε η χιουμοριστική πινελία, ελαφρύναμε το κλίμα!)

 

Ψήφισες τον Αντώνη ή τη Ντόρα;

Ήμουν και είμαι Νέα Δημοκρατία. Badstuber(Για μένα η χειρότερη απάντηση που θα μπορούσες να δώσεις. Από τη μία "Ο ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ, όπως και της ΝΔ, του ΚΚΕ και των άλλων κομμάτων, είναι παράλληλα πολίτες που έρχονται σε επαφή με τα πραγματικά προβλήματα της καθημερινότητας" όπως λες σε αυτή τη συνέντευξη, σε μέρος που δεν έιχε αξία να παραθέσουμε. Πώς να σε εμπιστευθεί ένας ψηφοφόρος του KKE ή του ΠΑΣΟΚ, όταν είσαι τόσο απόλυτος σε εσωκομματικά θέματα; Εκτός και αν είσαι άλλος άνθρωπος εσωκομματικά και άλλος προσςτο κοινό, όπως όλοι σας.Αλληλοσυγκρουόμενες οι απόψεις σου. Πες έστω, προτιμώ τον Γιώργο για τον α' β' λόγο.Με την απάντησή σου δίνεις την εντύπωση ότι απλά πας με το ρέμα. Πολιτικούς που πάνε με το ρέμα, έχουμε πολλούς.)

Αν ήσουν ο Νικήτας Κακλαμάνης θα έβαζες στο ψηφοδέλτιο τον Ψινάκη;
Είμαι ο Βασίλης Τσολιάς και είμαι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με το Βασίλη Κικίλια σε Αθήνα, Βύρωνα, Ηλιούπολη, Δάφνη, Υμηττό, Καισαριανή, Γαλάτσι, Φιλαδέλφεια και Χαλκηδόνα. Ως υποψήφιος στον Κεντρικό Τομέα της Περιφέρειας Αττικής, λοιπόν, δεν έχω το χρόνο να σκεφτώ πράγματα που δεν περνούν από το χέρι μου.Badstuber(Διπλωματική δεν είναι σίγουρα η απάντησή σου.  Παραθέτοντας και τους Δήμους έναν-έναν, αποφεύγεις να δώσεις μονολεκτική απάντηση.Απλά αποφεύγεις μία ερώτηση. Πράγμα όχι και τόσο ασυνήθιστο για εσάς..)

Θα ήθελες στο μέλλον να βάλεις υποψηφιότητα για βουλευτής;
Είμαι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος και σε αυτό το στάδιο με ενδιαφέρει η αυτοδιοίκηση πρωτίστως, θέλω να γνωρίσω καλύτερα αυτόν τον χώρο και να μπορέσω να δουλέψω δημιουργικά.Badstuber (έλα τώρα που δεν θες... Μεταξύ μας...)

Εστω ότι είχες μπροστά σου τον Κώστα Καραμανλή. Τι θα του έλεγες;
Πρόεδρε, ξέρουμε ότι προσπάθησαν και προσπαθούν να σε ενοχοποιήσουν για τα πάντα. Να ξέρεις ότι η ηθική ακεραιότητά σου δεν αμφισβητείται από κανέναν από όσους τόσα χρόνια αγωνιστήκαμε στις τάξεις αυτής της παράταξης, από όλους εμάς που μας έκανες τόσες φορές περήφανους. Badstuber(Μήπως να ξεκινήσετε να ρωτάτε και εκτός παράταξης, να δείτε ποια είναι η γνώμη του απλού ανθρώπου. Και εγώ αν ρωτούσα τη μάνα μου αν είμαι όμορφος, Δον Ζουάν θα με έβγαζε.)

Η ιδια ερώτηση για τον Γιώργο Παπανδρέου...
Τελικά, κύριε Πρόεδρε, υπάρχουν ή δεν υπάρχουν λεφτά; Badstuber(να και κάτι σωστό. Μπράβο. Δεν υπάρχουν, στο λέω εγώ.)

Αν είχες τη δυνατότητα να κάνεις μεταγραφή ένα στέλεχος
  από το ΠΑΣΟΚ, ποιον θα διάλεγες;
Η πολιτική δεν είναι ούτε ποδόσφαιρο, ούτε μπάσκετ. Αυτό δεν σημαίνει ότι άξια στελέχη δεν υπάρχουν σε όλους τους πολιτικούς χώρους.Badstuber(Η πολιτική δεν είναι ποδόσφαιρο; Ξέρω τουλάχιστον 20 πολιτικά πρόσωπα που μετακινήθηκαν από τη μία παράταξη στην άλλη, και είμαι 23 χρονών και δεν διαβάζω εφημερίδες. Πάλι αποφεύγεις την απάντηση, πράγμα πολύ κοινό για εσάς.)

Τι ομάδα είσαι; 
Παναθηναϊκός. Τριφυλλάρα ασυμβίβαστα! Badstuber( Ε εδώ θα σχολίαζα αλλά θα νευριάσει ο Steve :P)

Αγαπημένος προορισμός.... 
Η Βίνιανη της Ευρυτανίας, ο τόπος από όπου κατάγομαι και όπου περνώ τα καλοκαίρια μου με την οικογένειά μου.Badstuber (Εδώ μου θυμίζεις τον Γκλέτσο. Τώρα, αυτό μπορεί να είναι και κομπλιμέντο! Πάντως ο Απόστολος, είχε απαντήσει σε ερώτηση για το αγαπημένο του χόμπυ: Να κάνω μπάνιο στα καταγάλανα νερά της Στυλίδας. Άσχετο, κατεβαίνει υποψήφιος δήμαρχος στη Στυλίδα)

Ημερομηνία που θα σου μείνει αξέχαστη... 
Η 7η Μαρτίου 2004, όταν η Νέα Δημοκρατία έγινε Κυβέρνηση. Badstuber( Να βάλω λίγο προσωπικό στυλ στο σχολιασμό μου και να αφήσω ασχολίαστη την απάντηση. Η δικιά μου αγαπημένη ημερομηνία είναι η 30/10/2005. Πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο!)

Ποια ερωτηση εχεις βαρεθει να ακους; 
Λεφτά υπάρχουν;Badstuber( Εμείς έχουμε βαρεθεί την απάντηση. Στο λέω επειδή θες να σαι και κοντά στον κόσμο.)

Βαλε έναν τίτλο σε αυτή τη συνεντευξη
Κάντε με να βγω… με τα τσαρούχια: Βασίλης Τσολιάς, για σας!Badstuber(Ασχολίαστο)
Ακολουθεί το σχόλιο του Suspect
= = =
Το σχόλιο μου
= = =
Για πρώτη συνέντευξη αρκετά καλή μου φάνηκε. Μου φάνηκε όμως και αρκετά politically correct, σε θέματα που κάνουν τζιζ δεν τα ακουμπήσαμε και πολύ, με μπόλικες ευχές και πολύ πολύ προσεκτική γλώσσα. 
Του εύχομαι ολόψυχα να εκλεγεί. Αλλωστε αυτούς που ψηφίζουμε επι σειρά ετων καλύτεροι ηταν; Καλή επιτυχία Βασίλη και όταν με το καλό βγεις, περιμένω αφενός την πρώτη σου συνέντευξη από το θεσμικό σου πόστο πια και εκείνα τα 17 εκατομμύρια ευρώ σε οφ σορ εταιρεία της Καραϊβικής που μου υποσχέθηκες! Χο Χο Χο! 
Τη φραση «πνευματικα δικαιωματα» τη βαριεμαι και ως σκεψη.
Ότι θελετε παρτε, αντιγραψτε, κλεψτε, βαλτε τρουφα και καλη σας ορεξη.
Απλως, απευθυνομενος στο φιλοτιμο σας, μπορειτε να αναφερετε ότι το πηρατε από το www.suspectblog.gr


3 σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...